уторак, 27. октобар 2015.

Одговор господину „jovanbg“




Поштовани господине,

Претпостављам да се иза овог псеудонима представља уважени господин Јован Тамбурић, председник УСПВЛС, пуковник у пензији, и мој одговор се односи на њега, само у овом контексту. Уколико је неко злоупотребио наведени псеудоним и  иза њега не стоји господин Јован Тамбурић, ја се унапред извињавам господину Јовану Тамбурићу, али се не одричем чињеница које ћу пробати да саопштим веома јасним језиком како би и „Балабану“ биле јасне.

Дакле да почнемо!

Чиме аргументујете моје нападе на УСПВЛС, када се узме у обзир чињеница да сам свих пет дана протеста, које сте Ви организовали, био са Вама испред Владе Србије? Да ли Вам је позната чињеница да сам групи шпанских туриста, који су туда пролазили, објашњавао на енглеском језику суштину протеста које сте организовали? Да нисте можда то радили Ви? Оно што сте Ви радили на тим протестима пет дана јесте да сте мегафоном постројавали колеге у колону по један „да изгледа да нас има више“! Оно ште сте такође успели да урадите јесте да се посвађате са Милетом Бјеливуком и Зораном Новковићем првог дана протеста јер сте хтели са њима код Вулина ради „контроле“ разговора у Министарству рада. Ја сам био ту присутан и ево, први пут јавно то кажем! Такође сте формирали и УСПВЛС.

Зар нисам ја тај који стално тврди да је Ваш покушај да се од ФБ групе створи формално удружење добар, али да је изведен на лош начин који је за последицу имао више штете у самој групи него користи. Лично, и данас сматрам да је човек који је могао и требао да се прихвати формализовања ФБ групе Миле Бјеливук. Зашто он то није учинио ја не знам. То је његова лична ствар, а ја имам право да изнесем своје критичко мишљење о томе, као и свако од нас.

Милета Бјеливука сам видео као лидера и искреног борца за проблем који нас је ујединио, али нисам хтео да га прихватим као некога ко се ставља изнад удружења војних пензионера. И даље га видим као искреног борца али је ширење активности, којима се господин Миле искрено посветио, изазвало моје повлачење, према логици - без једног се увек може. Дакле, мој сукоб са господином Милетом је искључиво око методологије наступа. Ја сам за масовне и суштинске протесте са јасном политичком поруком шта ће бити уколико нас изиграју и да то нећемо да дозволимо. Даље, ја никоме никада нисам дозволио да поставља било какве услове, пре него се договоримо о проблему ако постоји. Реаговање господина Милета на мој чланак је лична ствар и не коментаришем га.

Са АППВС сам се разишао јер сам изгубио њихову подршку као члан ГО удружења, пристајањем на услове господина Бјеливука, иако смо дан раније закључили да господин Бјеливук као члан АППВС не може да се тако понаша без сагласности ГО АППВС, и ту су ствари јасне! Сваки частан човек би се повукао када изгуби подршку!

Да сам икада критиковао УППС најобичнија је измишљотина написана у недостаку аргумената. Написао сам само да сам био непријатно затечен ставом господина Петковића на састанку код господина Драгањца, јер нам је циљ био да остваримо било какав облик сарадње.

С обзиром да сте школовани, пребројте број чланака објављених на мом блогу, Српском културном клубу и пет сајтова у земљи и иностранству у којима оштро и аргументовано  критикујем  УВПС у вези са одбијањем да иду у протесте! Ви, уважени господине, никада ништа нисте написали нити објавили нити подизали морал војних пензионера. Једини Ваш слоган у подизању морала за претесте био је „сјаши курта да узјаше мурта“?

То, зашто је број мобилног телефона Милета Бјеливука у заглављу Координационог тела је зато што то тело формално и не постоји. Оно је замишљено као  радно тело ради координирања свих акција, и зато је телефон господина Милета на њему. Колико је мени познато, Богу хвала, Миле је жив и здрав, телефон му је доступан за државне органе, још увек је председник КТ и мора да стоји његов потпис а у одсуству се пише “за“, и потпише - Јован Тамбурић. Али како одолети изазову  који се зове заменик председника, и не написати свој број телефона?!

По други пут ми неосновано импутирате припадање некаквој групи коју не именујете, чиме сте изрекли клевету за коју могу да Вас тужим!

А сада да видимо шта сам ја то урадио конкретно?

За почетак уплатио сам 3,33 пута више од Вас. За информације питајте господина Радомира Ивановића из АППВС. Нема ме на списку!? Прави ктитори увек остају анонимни! И за протесте у марту сам дао 2 пута више од Вас. Залепио преко 30 плаката на стубове и дрвеће у мојој месној заједници и око Меркатора и добио 10 дана антибиотика због упале плућа!

За прошле протесте поделио сам у МЗ Париске комуне 35 летака, налепио их на зидове улаза, прикупио, мислим двадестетак потписа у улазу и предао их лично Браниславу Јевтићу! Тражио од господина Милета да за мене уплати 1000 динара, јер сам био у Грчкој, али он то није учинио. Зашто, питајте њега!

У међувремену престао сам да будем члан вашег „тима“

Што се тиче флајера ( а не флаера како Ви пишете и говорите јер је то енглеска реч и пише се flyer ( летач ), не пада ми на памет да изигравам колпортера по Новом Београду за трибину у Вашој организацији. Ја ипак имам самопоштовање!

Ето господине Јоване Тамбурићу, ако сте то Ви под псеудоним „jovanbg“, ову су одговори Арсенија Станковића.

И на крају, да не заборавим да Вам испричам виц:

Питали човека коме су ампутиране ноге шта му се десило?
„Ј.би га, знате оно, у лажи су кратке ноге“.

Нема коментара:

Постави коментар