недеља, 18. новембар 2018.

Поштовани господине Александре Вучићу!


Поштовани господине Александре Вучићу!

Данас примих Ваше писмо захвалности због тога што ништа нисам предузео против Вас а Ви и ваш естаблишмент сте моју супругу и мене ојадили за читавих 6000 евра. Ојадили бисте ми ви и сина и ћерку али они паметни те побегоше на време. Ја нисам имао где да одем, стар сам и болестан као и сваки пензионер.

Пишете ми како смо због неодговорног понашања оних који су управљали нашом земљом могли да проћердамо и изгубимо бројне фабрике, производне погоне, богатство...?

Ко Вас то лаже да нисмо? Изгубили смо све што сте навели. Све је у рукама људи који немају везе са овим народом, поготово не са пензионерима. Ви обећасте да ћете да их сместите тамо где има је место и одржасте обећање. У Владу Србије! Шта то ми производимо господине Вучићу? Ништа! Има једна једина фирма која добро ради и зарађује, нећете веровати, продавајући добро упаковану маглу звану демократија! Регистрована је под више имена, али свакој је у основи назив – политичка странка.

Изненађени сте мојим неразумевањем функционисања друштва?

Зашто се онда Ви, председник највеће фабрике за продају магле, зване СНС, обраћате нама а не државни органи као што су Влада, Скупштина или Фонд ПИО? И уопште, постављам Вам питање у ком својству се захваљујете пензионерима. Коверат има лого СНС, али писмо нити има меморандум Председника Србије нити председника СНС, нити да сте председник Скупштине, нити директор Фонда ПИО. Као да га је писао, извините због поређења, др. Кркобабић, али ко њему још увек било шта верује? И зашто сте осетили потребу да нам се захваљујете?

Да на писму није ваша слика и моје име и презиме, тачна адреса, поверовао бих да је нека фотошоп смицалица безопасне опозиције.

Господине Вучићу, никоме се ви не захваљујете – Ви нам се ругате јер смо неспособни да вас пошаљемо у историју, тамо где је место људима који се зову лидери СРС, СНС, СПС, ДС или било којим другим именом. Сви ви сте појава која паразитира на леђима народа опијеног продајом магле због недостатка кисеоника тако потребног за нормалан рад мозга!

Почео сам да сумњам да нам се ви захваљујете јер су паре од наших пензија биле потребне Вама лично, чим нам се не захваљује држава. А колико се сећам, свака озбиљна држава када од народа тражи паре, да би изашла из кризе, да неки папир  којим се обавезује да ће грађанима вратити позајмљене паре и то под тржишним условима.

Опет, да сте ви лично узели те паре, не држи воду, неко би то провалио, јер су нам провале у борби за власт специјалност. Лично нисте али да би опстали на власти, јесте! Зашто сте то морали да урадите преко мојих леђа иако сте, сећате се, обећали да ћу ја бити последњи коме ће држава завући руку у џеп. Не љутим се ја на Вас што сте ме слагали, није то први пут да ме неко лаже. Али јесте први пут да неко мисли да му је лаж прошла! Мало ми је непријатно што сам и ја, због ваше лажи да ми нећете смањивати пензију, слагао сина и унука и нисам имао пара да помогнем сина када је куповао стан нити да купим унуку летећи тротинет! Није сарказам. Унук ми рекао „онај што сам лети“. Тих 6000 евра је могло да буде за неких шест квадрата стана, скоро па једна собица. А због неусклађивања пензија два пута годишње и оних додатних 4,21 % што одузесте војним пензионерима, гарантовано сам могао да помогнем сина или ћерку за десетак квадрата стана!

Сада сигурно мислите, па шта ја хоћу? Да имам као ви? Не господине Вучићу, ја само хоћу оно што и Ви кажете да сам зарадио пожртвованим радом. Видите, ја  сам градио водоводе са војницима у селима око Бугојна, гледао се са усташама на пушкомет 1972. године на Вран планини, добро свега три дана – што јес јес, испитивао ратне заробљенике 1991, добро свега месец дана – што јес јес, и морао да црвеним и правдам глупава и неодговорна саопштења вас у режиму Слободана Милошевића за време агресије на СРЈ пред кинеским војним руководством!

Знате, господине Александре, моја највећа жеља је да ми неко омогући јавну полемику са Вама у којој би вам рекао следеће:

Да је Србија изгубила рат и да је је у стању модерног ропства;
Да о политичким потезима у Србији одлучују стране силе преко амбасадора а не народ и да се Ви ништа не питате, као ни ваши претходници, као што се неће питати ни ваши наследници који млате празну сламу ради ускакања у Немањину 11;
Да сте ви у безизлазном положају и да сте приморани на уступке које год запад постави јер немамо снажну економију, бројност и јаку војску и да нам је забрањено да се наоружавамо адекватним оружјем нити нам га ико нуди да не би улетео у сукоб са другом страном;
Да на власти опстајете политичком вољом моћних, али с обзиром да је све продато, да запад не даје више паре за куповину социјалног мира јер су наши политичари најобичније јајаре санкилотске идеологије, које узму паре а не изврше оно на шта су се обавезали према западу, били сте приморани да завучете руку у џеп пензионера да бисте могли да финасирате своје бирачко тело;
Да сте ви озаконили дискриминацију грађана супротно свим међународним повељама о људским правима која се тичу имовине;
Да ћете, ако одлучити да то урадите ради опстанка на власти, морати да реализујете поделу Косова што ће бити правни преседан одрицања од дела територије, који ће бити за сва времена увод у комадање територијалног интегритета Србије;
Да вам је пуно мудрије да не покушавате да прогутате залогај који не треба да гутате јер и сами знате да да је веома опасан по српски народ!

Али, знам ја да полемике неће бити!

Господине Вучићу, ја живим веома лепо. Никога нисам преварио, никоме ништа нисам одузео.  Није истина да ми се пензија повећала, иста је као што је била по решењу Фонда ПИО, али је мања него што је требала да буде према Закону који је важио док ви нисте почели да браните пензионере.

Истина је да сте повећали пензије најсиромашнијима и ту Вас подржавам. Али и њима сте ускратили усклађивање, јер више немате одакле да преливате паре, само што они то не знају.

Ви добро знате да та повећања најсиромашнијима морате да реализујете као облик социјалне помоћи јер као системско решење упадате понову у кршење принципа владавине права.

Ви живите тешко јер се правдате пензионерима!

Ја нисам ваш нити отац било кога од вас. Патетику оставите за ваше бирачко тело! Имам ја своју децу! Она су образована, културна и живе од свога рада!

Ово што сте написали није никакав извештај! Знате ви како се, коме се, и на коју адресу пишу и подносе извештаји!

Видимо ми и сами шта Ви радите, не треба да нас информишете!

Ви нама дугујете паре које сте нам узели без наше сагласности. И не мислите ваљда, да ћу вам опростити 6000 евра, јер сте нам написали јефтин политички памфлет!

С поштовањем,
Арсеније Станковић

5 коментара:

  1. Potpisujem. Covwek se skoncentrisao na problem penzija i sve objasnio (ili skoro sve). Zar se ovo pitanje penzija nije moglo resiti raspisivanjem (obaveznog) narodnog zajma sa pratecim dokumentima i vracanjem po pravilima?

    ОдговориИзбриши
  2. Желим да кажем свима овде како је ДР апата променио моју судбину. Скоро петнаест година радила сам као продавачица у аутомобилској компанији и једва добијала провизију да платим рачуне док је извесна колегиница на уму куповала куће. Био сам збуњен око ње јер су сви били завидни на томе колико је провизија направила. Нисам схватао шта није у реду јер сам био добар у свом послу и није било ничег додатног што је учинила што би је учинило другачијом и скоро пет година нисам могао да скупим храброст да јој се изразим. Једног дана док ме је отерала, молио сам је да ми да савет и одлучио да учим од ње, али је она рекла да сам бољи на послу, што ме је додатно збунило јер је она очигледно била боља. После много разговора, обавестила ме је о ДР Апати која је извела своју магију која ју је учинила изузетном. Дала ми је његов контакт и замолила ме да разговарам са њим и урадим шта год он тражи од мене. Прошло је седам месеци и управо сам купио своју прву кућу и уштедео довољно новца да пошаљем своје близанце на колеџ. Био сам сломљен и бескућник и никада не бих замислио да имам дом тако брзо. Хвала ДР Апата. Замолите га за помоћ и уз његову дозволу остављам његов директни контакт број ВхатсАпп / Вибер: (+66 81 302 8552) ИЛИ Емаил: драпата4@гмаил.цом

    ОдговориИзбриши