петак, 24. јул 2015.

САОПШТЕЊЕ








У тексту под насловом „Удружени до циља“ ненамерно сам погрешно интерпретирао „Позив УППС ГО Ниш удружењима-асоцијацијама војних пензионера на састанак“ и због тога се,

ЈАВНО ИЗВИЊАВАМ

Удружењу пензионисаних подофицира Србије - Градски одбор Ниш.

Ненамерна грешка настала је због тога што сам о прогласу обавештен телефоном „ да имамо ситуацију да и УППС и УСПВЛС се јављају да организују протесте“ јер се нисам налазио у Београду. Информацију нисам могао да проверим јер у месту где сам се налазио немам интернет. По доласку у Београд, преморен састанцима и безуспешним покушајима да успоставим телефонску везу са председником УВПС, заборавио сам да проверим изворни документ и написани текст сам са УСБ-а пребацио у компјутер и поставио на свој блог.

Дакле, УППС-ГО Ниш није се појавило као организатор протеста већ као организатор састанка за припрему протеста што даје сасвим другу конотацију читавом пасусу написаног текста који се односи на УППС, након овог објашњења.

Молим колеге из УППС - ГО Ниш да прихвате извињење.

Уједно се захваљујем господину Милету Бјеливуку који је уочио моју грешку и одмах ми указао на њу.

С поштовањем,
Арсеније Станковић

Нема коментара:

Постави коментар